Хочете більше клієнтів? Ось що може зробити ваш салон

Продажі є джерелом життя будь-якого бізнесу. Для салонів ваша здатність постійно залучати клієнтів має вирішальне значення для визначення вашого успіху в управлінні салоном.

Існує сто і один спосіб залучити більше клієнтів у ваш салон, але які методи насправді працюють?

Чи запускаєте ви рекламу у Facebook? Надрукувати кілька листівок і розповсюдити їх у своєму районі? Або вам слід зосередитися на отриманні рекомендацій?

У цій статті ми розглянемо 3 методи, які слід враховувати, намагаючись залучити більше клієнтів у свій салон.

№1: Присутність в Інтернеті 

Сьогодні всі онлайн. У 2020 році близько 88,5 відсотка населення Сінгапуру користувалися Інтернетом, а до 2025 року прогнозується, що ця цифра зросте більш ніж на 93 відсотки. Винос? Ваш салон повинен справді зосередитися на розширенні вашої присутності в Інтернеті. Як мінімум, вам потрібен принаймні функціональний веб-сайт, де клієнти зможуть більше дізнатися про ваш салон і про те, які послуги ви пропонуєте. 

Окрім переліку основної інформації про ваш салон, ваш веб-сайт також може діяти як фасад онлайн-магазину, де ви зможете перерахувати продукти, які ви продаєте. Звичайно, для цього вам знадобиться веб-сайт із функціями електронної комерції, а створення веб-сайту електронної комерції сьогодні не таке вже й дороге, особливо завдяки розробникам веб-сайтів, таким як shopify, wix і wordpress, які спрощують його створення, не потребуючи навчання кодувати. 

Якщо ваш бюджет дозволяє, створення веб-сайту з функцією запису на прийом забезпечить кращий досвід для ваших клієнтів, оскільки вони зможуть замовляти свої зустрічі онлайн у зручний для них час, не телефонуючи вашому персоналу. Якщо ви шукаєте цю функцію, WESS надає клієнтам веб-додаток для наших салонів, який дозволяє їм перераховувати та продавати свої послуги в Інтернеті, з простою функцією запису на прийом, щоб клієнти могли бронювати послуги онлайн в будь-який час доби. 

#2: Маркетинг

Присутність в Інтернеті є важливою, але не менш важливо переконатися, що люди знають про вашу присутність в Інтернеті. Для цього вам знадобиться допомога онлайн-маркетингу. Інтернет-маркетинг включає як органічні, так і платні методи, і який би метод ви не використовували, залежить від вашого бюджету та цілей. 

Органічний онлайн-маркетинг, який включає такі методи, як створення вмісту на платформах соціальних мереж, таких як Facebook, TikTok і Instagram, а також пошукова оптимізація (SEO) і написання дописів у блогах, які будуть корисними для ваших клієнтів, може бути повільнішим з точки зору отримання результатів, оскільки він значною мірою залежить від органічного трафіку. Проте доведено, що він добре працює в довгостроковій перспективі, особливо з послідовністю та добре виконаним планом. Варто розглянути такі платформи, як TikTok, оскільки їхній алгоритм може допомогти збільшити кількість показів, особливо для нових облікових записів. 

Якщо ви шукаєте швидких короткострокових результатів і маєте бюджет, платний маркетинг може допомогти вам охопити більше клієнтів за коротший період часу порівняно з органічними методами. Розгляньте такі методи, як маркетингова реклама в пошукових системах Facebook і Google, а також розміщення реклами на інших платформах, таких як Instagram і Tiktok. Подумайте про платну рекламу, якщо ви проводите короткострокові рекламні акції, оскільки платні методи зможуть донести ваше маркетингове повідомлення до більшої кількості клієнтів набагато швидше, ніж звичайні.

№3: виділяйтеся серед конкурентів

Тільки в Сінгапурі є тисячі салонів, які, ймовірно, пропонують подібні послуги. З такою кількістю доступних салонів клієнти мають розкіш вибору, вибираючи, до якого салону вони б пішли. Якщо ви прагнете залучити більше клієнтів, вам потрібно виділити свій салон серед інших і виділятися, щоб привернути увагу клієнтів і привернути їх до вас, а не до інших салонів.

Вам може бути цікаво – салони більш-менш надають схожі послуги один з одним, як ви можете виділитися серед конкурентів? Звичайно, є способи зробити це. Послуги, які надає ваш салон, можуть бути схожі на послуги інших салонів, але вам потрібно створити інше сприйняття свого салону, яке буде унікальним і виділяється з-поміж інших. У маркетингу та брендингу це відомо як позиціонування. Чи є способи, за допомогою яких ви можете рекламувати свої послуги салону в унікальному куті? Чи використовуєте ви у своїх послугах найкращі індустріальні методи чи продукти, яких не використовують інші салони? Чи вигравали ви галузеві нагороди? Ви спеціалізуєтесь на наданні певних салонних послуг, якими ви відомі? Це приклади деяких кутів, які ви можете використовувати, намагаючись залучити більше клієнтів. 

Щоб ще більше виділитися з-поміж конкурентів, вам потрібно подумати про те, щоб створити пропозицію, від якої клієнти не відмовляться – пропозицію, якій неможливо впоратися. З такою пропозицією клієнти її розхоплять, тому що було б дуже добре нею не скористатися. Ви можете створити цю пропозицію різними способами, враховуючи такі фактори, як ціна, рівень обслуговування тощо.