Не втрачайте корисну інформацію, яку приховує ваш клієнт! змусьте їх відповісти на ваше опитування! Минулого місяця WESS представив нову функцію форми опитування. Це доповнення дуже допоможе у прийнятті вашого бізнес-рішення. Комплексне рішення «все в одному», тому вам не доведеться витрачати більше грошей на інше програмне забезпечення, щоб оцінити свій бізнес.
Є багато причин, чому вашій компанії доведеться використовувати опитування. Це один із хороших способів проаналізувати потреби клієнтів, поведінку та залучити більше потенційних клієнтів, які приходять до вашого порогу. Менш нав’язливий спосіб попросити свого клієнта заповнити опитування – поки він очікує сеансу лікування або перед тим, як залишити приміщення.
1. Зрозумійте, що потрібно вашому клієнту
Прислухайтеся до своїх клієнтів, їхня думка важлива! Ви можете почати задавати релевантне запитання, як-от їхній улюблений косметичний продукт або послуги, які вони мають від інших компаній. Ви можете використати це дослідження, щоб зрозуміти поточний ажіотаж і визначити останню тенденцію, яка приверне більше клієнтів.
2. З’ясуйте враження клієнтів про ваш бізнес
Створення опитування також є хорошим способом зміцнити відносини з клієнтами. Повідомте клієнту, що їхній відгук може бути анонімним, щоб він міг надати чесний і реальний відгук. Це може трохи смердити, але це необхідно для здоров'я вашого бізнесу. Саме тут ви можете переоцінити та знайти можливості для вдосконалення свого бізнесу.
3. Отримайте демографічні дані вашої цільової аудиторії для онлайн-маркетингу
Цифри не брешуть, вивчіть демографічну характеристику вашого клієнта. Кого більше приваблює ваш бізнес? є більше чоловіків чи жінок? це бебі-бумери чи міленіали? вони живуть ближче? Ви також можете визначити їхнє улюблене хобі та процедуру краси. Усю цю інформацію можна використовувати, щоб отримати кращу рекламу, націлену на ваші соціальні мережі або список електронної пошти клієнтів.
Існує безліч способів використання опитування, щоб допомогти вашому бізнесу. Якщо ви все ще знаходите хорошу систему управління бізнесом. Ви можете спробувати WESS, він спеціально розроблений для краси, спа та салонів краси. Зв’яжіться з нами зараз, щоб отримати безкоштовну демонстрацію.