Тенденції постійно змінюються.
Особливо у світі краси та моди, в якому ми живемо сьогодні.
Зі збільшенням охоплення ЗМІ знаменитості, артисти та впливові люди завжди в центрі уваги, а світ спостерігає за ними та намагається не відставати від останніх стилів, які вони придумують. Такі платформи, як Facebook, Instagram, а тепер і TikTok, полегшили шанувальникам дізнаватися про останні новинки моди, на відміну від минулого, коли більшість висвітлення обмежувалася друкованими ЗМІ та телебаченням.
Останнім часом, коли коронавірус і пандемія вразили більшість країн світу, це призвело до збоїв у багатьох галузях промисловості, включаючи індустрію краси. Люди проводять більше часу, залишаючись удома, а не одягаючись і виходячи на вулицю. Спосіб їх витрачання, послуги та продукти, на які вони витрачають, також змінюються.
Подобається вам це чи ні, але коронавірус приніс деякі зміни в індустрію краси, зміни, які можуть залишитися тут протягом деякого часу. Ну, принаймні, поки вірус не зникне. Якщо ви керуєте будь-яким бізнесом краси – перукарнею, масажним салоном або фірмою косметики, ось кілька тенденцій, на які вам варто звернути увагу, щоб ваш бізнес залишався актуальним.
№1: Фокус онлайн: електронна комерція
Оскільки вірус Covid-19 тримає країни в режимі карантину, більшість людей залишаються вдома. Незважаючи на те, що країни скасовують карантин, уряди все ще радять людям залишатися вдома, щоб запобігти поширенню вірусу. У результаті роздрібні торговці та звичайні магазини спостерігають різке падіння обсягів продажів. У Сінгапурі, де через обмеження, пов’язані з Covid-19, наразі дозволено обідати групам із двох осіб, торговельні центри та торгові точки сильно страждають від фінансового впливу. Згідно зі статтею Channel News Asia , магазин ювелірних виробів і пірсингу Stellar, який щонеділі отримував до 3300 доларів від продажів у своїй торговій точці у Vivocity, зазначив, що бувають дні, коли він заробляв лише 2 долари за весь день. , через закони про обмеження натовпу через Covid, які зменшили натовп.
У такий час, коли люди не вирушають на вулицю, для брендів абсолютно важливо створити онлайн-присутність, якщо вони хочуть продовжувати охоплювати своїх клієнтів. Насправді, якщо ваш косметичний бренд ще не вийшов в Інтернет, це може бути трохи пізно. Що ж, краще пізно, ніж ніколи.
Насправді пандемія спричинила зміну поведінки споживачів у Сінгапурі та, таким чином, спонукала цифрову економіку Сінгапуру заробляти додаткові 500 мільйонів доларів США на рік, тоді як деякі підприємства зросли втричі, ніж зазвичай, за даними Accenture .
Це гарний час, щоб:
- Розпочніть електронну комерцію для свого бренду, якщо ви ще цього не зробили
- Подвоїть зусилля електронної комерції, щоб розвивати свій бренд
Оскільки все більше людей виходять в Інтернет, для вашого бренду ніколи не було кращої можливості охопити споживачів, які позбавлені можливості робити покупки у звичайних магазинах. Крім того, це відмінний спосіб збільшити дохід
Нижче наведено кілька чудових посібників щодо того, як ваш бренд може використовувати електронну комерцію, щоб продовжувати розвиватися в умовах пандемії, яка, ймовірно, затягнеться на деякий час:
Як побудувати успішний бренд електронної комерції з нуля Ніл Патель
6 розумних способів (етично) збільшити продажі в магазині електронної комерції Ніла Пателя
Крім того, щоб у вас був налаштований і оптимізований веб-сайт електронної комерції та вітрина магазину, ще одна сфера, на якій ви можете зосередитися прямо зараз, це переконатися, що ваші соціальні канали оптимізовані та доступні для покупок.
З огляду на те, що більше людей проводять час на таких платформах, як Instagram, наявність каналу Instagram, де можна робити покупки, спростить аудиторії робити покупки від вашого бренду в Інтернеті. Ось деякі функції електронної комерції Instagram, якими можна скористатися:
- Магазин Instagram
- Оплата Facebook
- Живі покупки в Instagram
- Покупки IGTV
№2: Скорочення поїздок за кордон = більший бюджет і попит на послуги краси та оздоровлення
На місцевому рівні в Сінгапурі, оскільки Covid-19 обмежував більшість людей у неквапливих поїздках за кордон протягом останніх двох років, більшість людей шукають інші способи піклуватися про себе та побалувати себе в ці напружені часи.
За даними Channel News Asia , багато хто звертається до місцевих операторів, щоб отримати масаж, а також інші оздоровчі послуги, при цьому все більше стикаються з болями, працюючи вдома, а кордони все ще закриті.
Навіть попит на естетичні процедури зріс, сказав Insider сінгапурський пластичний хірург доктор Девід Ло з David Loh Surgery. «Оскільки люди не можуть подорожувати, вони шукають інші способи лікування. Вони купуватимуть предмети розкоші або проведуть лікування наповнювачами, щоб освіжити свій вигляд».
Незважаючи на пандемію або, можливо, через неї, у галузі оздоровлення спостерігається збільшення попиту на такі послуги, як масаж, спа та інші особисті оздоровчі процедури, оскільки люди, які відчувають стрес від роботи вдома та відчувають себе замкнутими через відсутність можливостей для подорожей, більш готові витрачати на послуги, щоб полегшити себе від напруги, яку посилила пандемія.
Хоча це також правда, що споживачі можуть виглядати більш обережними зі своїми звичками витрачати через погіршення економічних перспектив, викликане ситуацією з коронавірусом у всьому світі, багато споживачів все ще готові витрачати на продукти та послуги, які покращують їх самопочуття.
Замість того, щоб скорочувати маркетингові бюджети, зараз справді сприятливий час для салонів краси та косметичних компаній продовжувати рекламувати свої продукти та послуги та створювати нові акції, які привернуть увагу споживачів, які хочуть витратити гроші.
Окрім отримання нових продажів, компанії також повинні зосередитися на відновленні зв’язків зі своїми існуючими клієнтами, враховуючи, що залучення нових клієнтів може коштувати в 5 разів дорожче, коли ви можете витратити набагато менше на підтримку поточних клієнтів. Ось попередня стаття , яка містить деякі ідеї щодо того, як отримати більше регулярних продажів від ваших існуючих клієнтів і підвищити лояльність клієнтів.
№ 3: Перехід до догляду за собою
2020 рік став роком переосмислення індустрії краси. Оскільки країни постраждали від карантину та заборони залишатися вдома, робота вдома стала нормою.
З меншою кількістю людей, які їздять до офісів, потреба в косметичних продуктах, таких як губна помада, туш для вій і коректори, переважно косметичні продукти, впала. Падіння попиту на косметичну косметику додатково підтверджується тим фактом, що потрібно носити менше косметики, оскільки людям потрібно більше маскуватися.
Опитування, проведене Milieu Insight у травні 2020 року , показало, що 40 відсотків респондентів у Сінгапурі заявили, що вони витрачали менше на косметику чи декоративну косметику під час пандемії Covid-19. У цьому ж опитуванні близько 23 відсотків респондентів також зазначили, що не витрачали грошей на косметику чи декоративну косметику.
З іншого боку, глобальна криза охорони здоров’я підкреслила важливість піклування про себе. За даними Vulcan post, жителі Сінгапуру витрачають більше зусиль на те, щоб підтримувати себе, а продукти догляду за шкірою, такі як маски для обличчя, набувають все більшої популярності в Інтернеті. Також зазначається, що ще однією новою сферою краси та здоров’я, яку слід контролювати, є «функціональні аромати» – аромати, які нібито мають такі ефекти, як зниження стресу.
Через тривалу роботу вдома, люди менше рухаються та займаються фізичними вправами через закриття тренажерних залів, болі в тілі є поширеною проблемою багатьох працюючих дорослих. Це призвело до зростання попиту на масажні процедури з боку місцевих операторів. Можливо, пандемія навіть допомогла бізнесу таких компаній, як послуги домашнього масажу, оскільки клієнти «більш відкриті, ніж раніше» до процедур, які проводяться вдома, враховуючи те, що деякі люди вирішили уникати відвідування спа-салонів, щоб мінімізувати ризик підхопити Covid- 19.
У зв’язку з тим, що через пандемію зростає попит на косметичні продукти та послуги в напрямку догляду за собою, варто звернути увагу на це для косметичних компаній, щоб вони могли внести необхідні зміни щодо типу продуктів, які вони вибирають, а також послуг. , продукти та акції, які вони пропонують клієнтам. Завдяки правильній стратегії, продуктам і послугам бізнес точно зможе впоратися з пандемією.