Як і будь-яка інша соціальна мережа, Instagram також має власне коло унікальних користувачів у всьому світі. Використання Instagram як маркетингового інструменту забезпечить видимість і гарну репутацію вашого бізнесу. Крім того, користувачі Instagram будуть стежити за вашим акаунтом, якщо ваша стрічка буде цікавою та інформативною. Отже, щоб отримати більше підписників, ваш обліковий запис має бути наповнений порадами щодо краси, красивими фотографіями та історіями успіху ваших клієнтів.
Також важливо вивчити обліковий запис вашого конкурента в Instagram і порівняти його з вашим власним обліковим записом. Це не тільки зробить ваш обліковий запис Instagram кращим за них, але й допоможе вам отримати репутацію свого облікового запису Instagram.
Дизайн важливий для брендингу вашого бізнесу в Instagram. Не хвилюйтеся, якщо у вас немає необхідних навичок дизайну, ви можете легко створити дизайн за допомогою безкоштовного онлайн-редактора дизайну . Перш ніж почати, ви повинні спланувати свої маркетингові стратегії Instagram і вибрати відповідну тему для свого облікового запису Instagram, щоб створити бездоганний досвід для відвідувачів Instagram. Перегляньте цей найкращий бренд в Instagram для довідки.
1. Зробіть гарне фото
Люди використовують Instagram для перегляду красивих фотографій, тому потрібне створення якісного контенту. Ви можете навчитися основам мобільної фотографії , щоб привернути увагу аудиторії. Професійні фотографи будуть триматися подалі від фільтрів Instagram, і ви також повинні! ви можете використовувати інші програми для редагування фотографій, як-от VSCO або Snapseed, щоб створити фотографію кращої якості для завантаження. Якщо вартість не є проблемою, ви можете інвестувати в хорошу цифрову дзеркальну фотокамеру або бездзеркальну камеру, яка підвищить репутацію вашого бренду. Окрім цього, хороша камера мобільного телефону буде працювати чудово.
2. Поділіться результатами та відгуками клієнтів
Завантажте або повторно опублікуйте фотографію свого клієнта у своєму Instagram, щоб показати, що у вас хороші стосунки з клієнтами. Це також дасть вашому новому клієнту привід записатися на зустріч у вашій компанії. Щоб повторно опублікувати фотографію з облікового запису свого клієнта в Instagram, ви можете скористатися програмами Repost, завантаженими на ваш мобільний телефон, але не забудьте спершу запитати їхнього дозволу перед публікацією.
3. Розвивайте свою гру #Hashtag
Використання хештегу — це спосіб, за допомогою якого вас може виявити потік користувачів, на яких ви хочете націлитися. Чим більше хештегів ви вкажете, тим більша ймовірність того, що вашу публікацію знайдуть. Спробуйте поекспериментувати з тим, який хештег є ефективним, щоб отримати більше релевантних лайків і залучення. Ви можете використовувати якийсь популярний або популярний хештег, якщо він пов’язаний з вашою публікацією. Крім того, додавання власного хештегу дозволить вашим клієнтам легко знайти публікацію, пов’язану з вашим бізнесом.
4. Платіть за Shout Out
Якщо у вас є додатковий бюджет, щоб витрачати гроші на маркетинг, ви можете заплатити відомим користувачам Instagram за відгук або огляд ваших послуг. Виберіть відомого інстаграммера, який займається красою, зачіскою чи відпочинком, і ваш цільовий клієнт дізнається про ваш бізнес. Переконайтеся, що власник облікового запису поширює ваше посилання для запису на зустріч або викрикує ваше посилання в Instagram, щоб ваш потенційний клієнт перейшов.
5. Будьте соціальними, щоб збільшити залученість
Переглядайте фотографії в Instagram, коментуйте публікації та лайкайте фотографії, але переконайтеся, що ваш коментар справжній і не виглядає надто спамом, ви здивуєтеся, скільки користувачів відповідуть послугою та в кінцевому підсумку підписаться на ваш обліковий запис Instagram. Вам нема чого втрачати, щоб стежити за своїми цільовими клієнтами. Це полегшує їм пошук вашої компанії та спонукає їх стежити за вами.
6. Публікуйте щоденні історії за допомогою Instagram Stories
Нові функції Instagram дозволяють користувачам оновлювати моменти свого життя за допомогою історій Instagram, ви можете щоденно оновлювати інформацію про свій салон і спа або щоденно рекламувати свій бізнес. Зверніть увагу, що історії буде видалено через 24 години. Щодня діліться чимось унікальним, що зміцнить їх довіру та інтерес до вашого бізнесу.
7. Посилання для бронювання важливої зустрічі
Instagram дозволяє відображати лише одне посилання в описі вашого облікового запису. Тут слід додати посилання із закликом до дії. Переконайтеся, що це посилання призначене для вашої сторінки запису на прийом, щоб клієнти могли бронювати безпосередньо на вашому веб-сайті.
Підсумок: Instagram — це одна з чудових платформ для створення вашого бренду, добре спланована маркетингова стратегія та якісний контент — усе, що вам потрібно для підвищення вашої ділової репутації. Продовжуйте експериментувати з тим, що працює для вашого бренду.