Курс на зміни: салон краси майбутнього

iBeauty

Якою б’юті-індустрія буде завтра? Бізнес-тренери припускають, що на першому місці у салонів краси буде сервіс (турбота про комфорт клієнтів). А довіру вони здобуватимуть завдяки персональному бренду, а не бренду майстрів!

Сервіс, чи то турбота про клієнтів, починається не тоді, коли вони заходять у салон, а ще до того, як стають клієнтами! Полегшіть потенційним покупцям життя: БУДЬТЕ ВИДИМИМИ. Не потрібно, щоб клієнти вас шукали. Знайдіть їх. На вас працюють інформаційні технології.

Найдорожча валюта — час. Послуги на кшталт б’юті-комбо, коли з відвідувачем працюють в чотири, а то й шість рук, — часте явище! І приємне. Та уявімо скільки часу займає пошук салону чи майстра, а опісля ще й запис. Та що час. Багатьом ненависникам телефонних розмов доводиться переступати через себе, щоб вкотре зателефонувати для запису, або нервово чекати поки менеджер відповість у чаті.

Скиньте плащ-невидимку: якщо клієнт є в Instagram, Facebook чи Telegram, салон теж повинен там бути. Це про персональний бренд салону. Аккаунт в соцмережах — це нагадування про вас, канал довіри, а також можливість пустити коріння в життя клієнта. Це безкоштовно — бути цілодобово у стрічці та stories.

Увійдіть в поле інтересів. Вищеперелічені соцмережі потурбувалися не лише про можливість бути ближче до народу, а й проникати в життя людей ненав’язливо, натискаючи на їхні уподобання. Таргетована реклама звільняє клієнта від потреби трати часу на пошук вас! Ви уже знаєте зацікавлення постійних клієнтів, знайдіть їхніх однодумців та зачаруйте унікальністю бренду салону з’явившись на екрані посеред сторіз, постів чи серфінгу в Інтернеті.

Клієнт не хоче нагадувати про себе, він хоче, щоб нагадали йому! Програма CRM (управління стосунками з клієнтами) — як «медична карта» відвідувачів салону. У ній міститься хронологія роботи, дзвінки, історія покупок. Програма може створити документи за шаблоном, написати e-mail або sms, поставити задачу. Коли клієнт дзвонить, CRM пропонує відкрити його картку, і ви відразу вітаєте його по імені. Це показує клієнтові його важливість для вас. Віе розуміє, що ви легко відповісте на всі питання, що свідчить про вашу турботу щодо його часу. CRM сама відправляє клієнту sms-повідомлення про статус замовлення і нагадує про зустріч. Потреба передзвонювати чи писати, щоб перепитати, відпадає сама собою.

І попри все це, дозвольте клієнтові згадати про потребу б’юті процедури о 2 ночі. Або ж дозвольте мати змогу відмінити запис за годину до процедури без почуття провини. Це і є комфорт. І налагоджений бренд, і турбота про час — важливі важелі при виборі салону. Та якщо салон щей лояльно ставиться до того, що клієнт — жива людина і дозволяє з легкістю 24/7 мати доступ до запису чи його відміни, — це те комбо, яке шукають всі! І якщо вище ми описали знайомі вам технології, то сервіс онлайн-запису в салони краси 24/7 IBeauty не має аналогів на українському ринку б'юті-послуг.

IBeauty — унікальний маркетплейс як для відвідувачів, так і для власників салонів і майстрів. Це нова ера роботи б’юті-індустрії: все в одному додатку для смартфона.

Що отримує клієнт, який користується маркетплейсом iBeauty? Має доступ до запису на процедури 24/7, можливість здійснити швидкий пошук майстрів і послуг, здійснити попередній запис за півгодини до процедури без передплати, знайти найближчого вільного майстра по геолокації, отримувати кешбек і бонуси за рецензії.

Власник салону краси співпрацюючи з iBeauty отримує просування бізнесу, потік нових клієнтів, безкоштовну CRM програму, яка забезпечить технічний комфорт роботи салону. Маркетплейс iBeauty корисний і тим, що аналізує графіки роботи й історію записів, тим самим фіксуючи затрачений час і отриманий дохід; працює сервіс нагадування за годину до процедури і за 3 тижні після останнього візиту; все прозоро: чесний рейтинг будується основі відгуків і рецензій клієнтів; запис 24/7 дозволяє не упустити жодного клієнта; iBeauty бере на себе створення графіків роботи працівників; пропонує багатофункціональний особистий кабінет, повну базу даних відвідувачів і зручний сайт для користування клієнтів.

Майстри сфери краси запевняють, що їм потрібно завжди бути на хвилі новинок індустрії, адже поки вони працюють з клієнтом, той уже дізнається нову інформацію і вже завтра захоче бачити її втілення у свого майстра. Майбутнє — за швидкістю і зручністю. Та ці пункти потрібно втілювати не лише стосовно процедур, а вже на шляху клієнта до них.