6 порад, як зберегти лояльність клієнтів для вашого бізнесу

iBeauty

Мати більше клієнтів означає більше продажів. Щоб ваші клієнти щодня збільшувалися, ви повинні підтримувати з ними стосунки. Ви не зможете вижити, залучаючи нових клієнтів поодинці. Не кажучи вже про те, що маркетинг може коштувати вам ціле багатство. Клієнти, які повертаються, зазвичай схильні довіряти вашому бізнесу та забезпечувати вам  більше продажів, рекомендуючи своїх друзів і родину . Ось чому утримання клієнтів є необхідним для того, щоб ваш бізнес продовжував розвиватися.

Ось 6 чудових порад, які вам варто взяти до уваги, щоб зберегти їхню лояльність:

1. Знай свого клієнта

Перший крок до того, щоб по-справжньому  дізнатися про свого клієнта, — це вести його записи . Запам’ятовування їх імені може допомогти вам зв’язатися з ними на особистому рівні. Ви не лише зможете визначити їхній улюблений пакет лікування та історію лікування, але й відстежувати їхні візити. Крім того, ви можете використовувати SMS та електронну пошту для збільшення продажів.

2. Скоротіть час очікування

Не дозволяйте своїм клієнтам довго чекати в черзі. Ви маєте вирішальне значення для того, щоб знайти креативний спосіб обслуговувати своїх клієнтів, коли вони вже у ваших дверях. Ведення запису зустрічей також допомагає переконатися, що все вдається. Більшість клієнтів можуть чекати щонайменше 5-10 хвилин . Крім цього, вони подумають, що вашим бізнесом погано керують. 

3. Будьте їхніми друзями

Навчіть свого співробітника бути дружнім з клієнтами. Це створить у них відчуття, ніби вони відвідують салон краси свого друга. Привітне ставлення до них і знання, де вони живуть або працюють, може спонукати їх повернутися. Вітаючи їх по імені, вони відчували себе визнаними та важливими.

4. Тримайте їх на гачку

Зробіть їх учасниками інстанції для першого звернення, отримайте номер телефону, ім’я та електронну адресу. Ви можете використовувати цей запис пізніше для історії лікування та маркетингу. Ще одна хороша ідея – створити систему винагород. Нарахування бонусних балів служить меті вашого клієнта прийти у ваш бізнес, збір 10 балів за безкоштовне лікування принесе задоволення вашому клієнту. 

5. Слідкуйте за конкурентами

Нехай ваш співробітник стане клієнтом для будь-якого найближчого конкурента у вашому регіоні. З’ясуйте, чого вам не вистачає та чому у ваших конкурентів клієнти завжди стоять у черзі. Поставте своєму співробітнику важливі запитання, наприклад, як вони себе почувають, увійшовши в приміщення, чи вітають їх? як довго вони чекають? персонал ігнорує клієнтів? що вони відчували, покидаючи приміщення?. Ці запитання дають змогу порівнювати ваш бізнес і сприяти тому, щоб клієнт повертався.

6. Будьте гнучкими у своїй політиці

І останнє, але не менш важливе: кожен клієнт є унікальною особистістю, яка має унікальні проблеми. Вирішуючи їхні проблеми, вам не обов’язково дотримуватися політики вашої компанії. Розумно вирішуйте проблеми та скарги клієнтів. Якщо ви проявите турботу та прислухаєтеся до їхньої думки, час від часу даєте те, що вони хочуть, вони, швидше за все, повернуться.