Топ-5 маркетингових ідей для спа та салонів

iBeauty

Настав час активізувати гру та не відставати від цьогорічної тенденції! Ми тут, щоб допомогти вам розібратися в важливій маркетинговій тенденції, яка полягає в зростанні популярності минулого року. Ось 5 маркетингових ідей, які, на нашу думку, можуть допомогти вашому бізнесу й надалі сяяти!

1. Будьте розумними в соціальних мережах!

Існує багато функцій соціальних мереж, які можна використовувати для отримання маркетингових переваг! Одним із корисних інструментів, який набуває великої популярності, є  історії в Instagram . Тепер ви можете опосередковано збільшити залученість через це та відстежувати своїх глядачів. Він підходить для індивідуального маркетингу, а також ви дізнаєтесь більше про звички своїх підписників. Інший спосіб збільшити залученість — зменшити маркетинговий елемент у щоденній публікації. Користувач мережі використовує соціальні мережі для перегляду новин і гарного проведення часу. Таким чином вони не почуватимуться нав’язливими у вашій публікації. Алгоритм Facebook також допоможе зробити вашу публікацію пріоритетною, оскільки ви публікуєте те, що сподобається вашим підписникам!

2. Виходьте в ЖИВИЙ ефір або йдіть додому!

Майже кожна платформа соціальних медіа пропонує живу функцію! Щоб згадати кілька Instagram, Facebook і BIGO LIVE досить популярні, коли ви хочете взаємодіяти в реальному часі зі своїм споживачем. Ви, швидше за все,  продасте більше під час прямої трансляції  , оскільки клієнти зацікавлені в покупці та запитують вас безпосередньо, як у звичайному магазині. Живі функції на Facebook дадуть вам більше переваг, ніж ви собі уявляєте! Facebook завжди намагається охопити більше глядачів, якщо ви транслюєте з ними пряму трансляцію! Ви можете почати збирати безкоштовних підписників, попросіть їх поставити лайк і поділитися вашою сторінкою у Facebook, влаштуйте веселий конкурс і надайте найкращу знижку, очищаючи свій старий інвентар! Зробіть його цікавішим. Завжди є вагомий привід інвестувати та запросити впливових людей у ​​соціальних мережах, щоб отримати більш відповідну аудиторію для вашої ніші ринку.

3. Прикрасьте свій блог!

У переносному значенні блоги існують з давніх-давен, але вони все ще працюють! Люди люблять читати та отримувати інформацію. Важливо писати щось актуальне та модне, щоб не відставати від читачів! Додавайте новий вміст щотижня, щоб збільшити видимість для більшої кількості людей! Ведення блогу є важливою частиною ваших зусиль у просуванні бренду. Спробуйте виділити кілька годин щотижня, щоб написати кілька останніх тенденцій у зачісці та порад щодо краси, які привертають багато уваги в Інтернеті.

4. Йти в ногу з часом

Ми всі вперед! Технології, які ми маємо зараз, вимагають, щоб усі мали речі швидко та легко. Наприклад, безготівковий платіж набирає популярності, оскільки вам не потрібно брати монети та рахувати свої гроші. Онлайн-бронювання та ефективне програмне забезпечення для керування бізнесом відіграють важливу роль у забезпеченні безперебійного досвіду вашого клієнта. Коли все в порядку, вам легше отримати більше продажів без безладу у фронт-офісі та бек-офісі.

5. Націлюйтеся на більше місцевих жителів!

Дізнайтеся, як проводити геолокаційний маркетинг! Переконайтеся, що ви спеціалізуєтеся на місцевому SEO в районі поблизу вашого приміщення. Завжди розумно піклуватися про своїх місцевих клієнтів, і ваше припущення може бути поблизу їх робочого місця чи дому. Вони можуть щодня проходити повз ваше приміщення. Їм зручніше бути вашим постійним клієнтом, ніж їхати далеко, щоб надавати ті самі послуги. Роблячи це, ви збільшите кількість довгострокових клієнтів у вашій місцевій громаді.

Створіть бездоганний досвід для свого клієнта вже сьогодні! Зв'яжіться з нами, щоб отримати безкоштовну демонстрацію! Без ризику, без зобов'язань!